Thursday 19 September 2013

Buat bakal imamkuuu ... :')

InsyaAllah , one day .  


Bismillahhirrahmannirrahim... 


Assalammualaikum, bakal suamiku.. Bakal imamku.. Bakal pemimpinku.. Bakal ayah kepada anak-anak ku.. Saya tak tahu awak siapa? Awak ada kat mana sekarang? Tapi saya tahu Allah dah tetapkan jodoh kita berdua. Saya sentiasa tertanya-tanya siapa awak? Saya selalu rindukan awak walau saya tak tahu siapa awak. Satu hari nanti andai sampai waktu saya bertemu dengan awak, saya harap awak mampu terima saya apa adanya. Begitu juga saya. Insyallah, waktu itu semua akan restui hubungan kita. Barakahnya hubungan kita. Saya tunggu waktu tu. Sungguh, saya tak sabar nak solat berjemaah dengan awak, nak baca al-Quran dengan awak, nak masak untuk awak, nak jaga awak, nak sayang awak sampai Jannah. Awak, saya tunggu awak. Sampai masa, jemputlah saya. Kita bina hubungan yang halal. Insyallah hubungan tersebut kekal hingga syurga. Saya nak jadi bidadari awak di syurga kelak jika Allah izinkan. Saya tunggu waktu tu ....






JIKA SAJA KEHADIRAN CINTA SEKADAR UNTUK MENGECEWAKAN , LEBIH BAIK CINTA ITU TAK PERNAH HADIR .




No comments:

Post a Comment